Referentiecase Empresa:
BJORN WOUTERS BV
Bjorn Wouters vertelt dat hij zich als zelfstandige ontwikkeld heeft vanuit een pure klusdienst tot een professional gespecialiseerd in carports, overkappingen en tuinrealisaties.
Voor zijn administratie werkte Björn Wouters eerst op papier, daarna een hele tijd met Excel. het maken van offertes en facturen in MS Excel was door zijn succes en groei niet meer te doen. Offertes in een mapje steken, uitprinten, opnieuw opzoeken en bijstellen zorgde voor een enorme administratieve last. Björn geeft aan dat hij door de hoeveelheid aan administratie soms zelfs niet meer wist wat de gemaakte afspraken ook alweer waren. Hij moest handelen en er een oplossing voor zoeken.
Dat is het moment dat hij in gesprek ging met Assistu. Op basis van een jarenlange klant – leverancier verhouding voor zijn website had hij reeds vertrouwen in de relatie met Assistu en daarom heeft hij de keuze gemaakt voor Empresa Business Software. De tool van Assistu om de administratie van KMO’s mee te vergemakkelijken.
Björn Wouters geeft aan dat hij sinds het gebruik van Empresa business software minder administratieve druk ervaart. De cloud software helpt hem bij het opmaken van de offertes, het opvolgen van zijn projecten en het correct uitfactureren aan zijn klanten. Hij geniet er enorm van dat hij altijd alles direct bij de hand heeft in een handig projectoverzicht.
Ook op locatie bij de klant kan Björn bij alle informatie. Hij geeft aan dat dit voor hem een extra commercieel voordeel geeft omdat hij op deze manier kan laten zien hoe goed georganiseerd en professioneel hij met zijn werk bezig is. Dat is tevens hetgeen hij wil uitstralen want ook hij wil kwaliteit leveren.
Naast de persoonlijke aanpak van Assistu heeft Empresa Business Software een aantrekkelijk abonnement dat Björn heeft overtuigd om ermee te starten. De kosten worden overigens altijd heel transparant gemaakt. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om extra maatwerk te laten ontwikkelen tegen heel aantrekkelijke investeringen. In maatwerk investeren kost vaak veel geld en moeite. Omdat Assistu over het platform Empresa beschikt kan er snel en doelgericht gehandeld worden. Dit resulteert natuurlijk in een lagere investering dan bij de meeste bedrijven. Het onderscheidt Empresa ook van tools zoals Teamleader en bouwsoft, die gericht zijn op grote volumes en niet open staan voor specifieke aanpassingen.
De kleine zaken in Empresa Business Software maken voor Björn Wouters het verschil. Hij spreekt dan over het bijhouden van de klanten, prospects en andere relaties maar ook over de handige tool om alle documenten, tekeningen en mails op te slaan bij de projecten. Ook over de handige rekentool om meetstaten te maken bij offertes heeft hij een goed woordje over en hij laat zich uit over de interessante overzichten en rapporten. Op deze manier weet hij perfect wat er nog moet worden gefactureerd en wat zijn omzet is. Volledige controle op zijn administratie is het resultaat.
Hij besluit met het vermelden van de tijdwinst die Empresa Business Software hem oplevert. Hij is minder met zijn administratie bezig en heeft toch alles fijn op orde.
Björn is een tevreden klant die zich volop kan storten op het opleveren van zijn projecten. Hij legt altijd passie in zijn projecten om een mooi resultaat op te leveren en een tevreden klant achter te laten. Dat is wat hem drijft, daar gaat hij voor. Hij geeft aan dat hij nu ook nog steeds kan genieten van de goede service van Assistu, de leverancier van Empresa.
Software voor je administratie die met je organisatie meegroeit
- vervang MS Excel en verminder de administratieve last
- overal je informatie en documenten bij de hand
- onderneem slimmer en rendabeler
- investeer enkel in de modules die je nodig hebt
Benieuwd hoe wij samen Empresa voor jouw bedrijf het verschil kunnen laten maken?
Vraag een presentatie aan en ervaar onmiddellijk onze klantgerichtheid. Talloze van jouw collega’s gebruiken onze tool! Elke ondernemer legt eigen accenten en haalt voor zichzelf en medewerkers het onderste uit de kan.
Björn wouters Bv staat voor:
- Kwaliteit tot in de kleinste details
- Volledige begeleiding
- Uw wensen staan centraal
- Geen onverwachte facturen
- Heel goede prijs-kwaliteitsverhouding
- Grote flexibiliteit in maatwerk en uitvoering